Blägg Forest runde bei passendes wetter anfang Oktober ??????

Vince

Aprilia Händler
Händler
Premium Mitglied
I be ja a Frangge.....hab aber ne gute Lehrerin a Tübinger Gog😂😂😂

Aber unser Vince.....der hat echt Talent im Schwäbisch schreiba👍👍👍👍👍
Der Markus @AlbV4 hedd mir a Schwäbisch Deidsch Wörderbusch gschiggd , abr des war mir zu ansdrengend alls auszusucha, zom Glugg kosch älles googeln heud zu dag ond I hon jedzd den Deidsch Schwäbisch übersedzr enddeggd 😂😂😂😂

Monty1

wohnt im Forum...
Premium Mitglied
Sind die Schwaben eigentlich immer besoffen, oder ist der Sprachfehler angebohren? Oder schon zu geizig sich richtig zu artikulieren. 😉😁😂☺🙃🙃🙃

Zuletzt bearbeitet:

Fakner

kommt öfter vorbei...
Premium Mitglied
Jetzetle macha mol brrrrr , mor schwätza halt wie ons goscha gwaxxa isch , on dor moscht ken nor mor saufa , soviel gibts gar net

Made

wohnt im Forum...
Premium Mitglied
Leiwand ist natürlich reinstes Hochdeutsch 😏
Ich glaub das sieht einer zu viel Videos von 1000PS. . . . 😎

Mavic

fleißig dabei...
Premium Mitglied
Sind die Schwaben eigentlich immer besoffen, oder ist der Sprachfehler angebohren? Oder schon zu geizig sich richtig zu artikulieren. 😉😁😂☺🙃🙃🙃
noi normal ned, auser da Vince versuchad sich em schwäbisch 😂😂
Gott sei dank verdient da Vince sei Geld mit Mobeddla ond ned mit Schwäbisch. do däd'r jämmerlich verhongra.

Walle

ein treuer V4 Fan...
Premium Mitglied
Wir bieten jetzt Reifen an vom " Teflon Tyres " €100 inkl Montage ,extra für euch Schwaben 😂😂, Ich hab @Monty1 ein satz um sonst geschickt zum probieren 😎😎😎

Oder in say it auf Schwäbisch 😜

Mir bieda Reife jedzd an vom " Deflon Dyres " €100 inkl Meediche, exdra für eich Schwaba😂😂 , I hon @Mondy1 oi sadz um sonschd gshiggd zu brobiera😎😎😎

...des hoißt Mondasch..ned Meediche, Dua Sieach...ohglaublich was do ibersetzt wird....

Aschda luego Kolleg......

Oben Unten